Opšti uslovi
Uslovi online kupovine
Poštovani potrošači,
molimo Vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe internet sajta. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi).
Weltner doo (Sestre Baković 11, Niš, Srbija, MB: 22051156, PIB: 114646010, šifra delatnosti 4690-Nespecijalizovana trgovina na veliko) zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Predlažemo da sa vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od Vaše poslednje posete.
1. Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu i svim njegovim sadržajima.
2. Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne
radi obavljanja profesionalne delatnosti.
3. Prodavac u konkretnom slučaju na sajtu objavljuje sadržaje u dobroj nameri.
Sve sadržaje sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i weltner.rs se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.
Sadržaji objavljeni na internet sajtu, vlasništvo su Weltner doo i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Weltner doo i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.
Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe.
Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.
Uputstvo za online kupovinu
Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, kliknite na dugme “DODAJ U KORPU”. Prikazaće Vam se stranica sa sadržajem korpe. Kliknite na dugme "NASTAVI NA PLAĆANJE".
Prikazaće Vam se formular za naručivanje. Popunite formular kao fizičko lice ili firma za plaćanje preko računa.
Videćete stranu sa detaljima narudžbine. Proverite i potvrdite detalje narudžbine. Zatim kliknite dugme “ZAVRŠI KUPOVINU” da izvršite narudžbinu;
Vaša narudžbina je uspešno kreirana. Na e-mail ćete dobiti potvrdu i broj Vaše porudžbine. Kada Vaš paket bude poslat, putem e-maila ćete dobiti obaveštenje o očekivanom vremenu isporuke.
Cene
Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV. Sve cene su date u dinarima.
Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja potvrde od strane sajta na e-mail potrošača, ugovor o prodaji se smatra zaključenim. U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, bićete obavešteni.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.
Opis proizvoda
Nastojimo da sve proizvode opišemo što je tačnije moguće. Takođe, ne garantujemo da su svi navedeni podaci o proizvodu, niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu, možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo Vam vratiti novac.
Slike objavljene na sajtu ponekad obuhvataju i okruženje proizvoda kako bi potrošač imao realniju sliku kako uređaj izgleda nakon montaže.
Saobraznost
Ukoliko u opisu proizvoda ili njegovim karakteristikama nije drugačije navedeno, saobraznost važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda.
Weltner doo je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru.
Weltner doo je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Weltner doo.
Reklamacije – zahtev za otklanjanje nesaobraznosti isporučene robe
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na našu uslugu ili proizvod koji ste poručili kod nas, budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo rešeni da ispravimo svaku načinjenu grešku i da rešimo svaku nastalu situaciju.
Za način reklamiranja proizvoda obratite nam se putem mejl adrese: reklamacije@weltner.rs ili preporučeno na adresu Prodavca (Weltner doo, Sestre Baković 11/5 18000 Niš).
Garancija
Svi Weltner proizvodi pokriveni su zakonskom saobraznošću u trajanju od dve godine od dana prijema paketa. Nakon isteka ovog perioda, automatski stupa na snagu Weltner Care+ garancija, koja važi dodatne tri godine za naddušeke i jastuke, a osamnaest godina za dušeke. Weltner Care+ garancija se odnosi isključivo na jezgro naddušeka i dušeka, odnosno punjenje jastuka. Weltner Care+ garancija ne isključuje zakonsku saobraznost.
Weltner Care+ garancija
U slučaju opravdanog reklamacionog zahteva tokom Weltner Care+ garancije, kupac ima pravo na zamenu za novi proizvod, uz priznavanje procentualnog dela vrednosti sa fiskalnog računa, u zavisnosti od proteklog vremena od isporuke:
1. Naddušeci
Period od isporuke (u mesecima) |
Učešće prodavca (u procentima) |
25-36 |
50 |
37-48 |
30 |
49-60 |
20 |
2. Dušeci
Period od isporuke (u mesecima) |
Učešće prodavca (u procentima) |
25-60 |
60 |
61-96 |
40 |
97-120 |
30 |
121-180 |
20 |
181-240 |
15 |
Napomena:
Ukoliko je iznos učešća prodavca po osnovu ostvarene garancije veći od cene proizvoda koji kupac izabere kao zamenu, kupac nema pravo na povrat razlike u novcu. Uslov za ostvarivanje prava iz Weltner Care+ garancije je dostavljanje originalnog fiskalnog računa ili drugog relevantnog dokaza o kupovini, iz kojeg se jasno vidi datum kupovine i cena proizvoda.
Garancija ne pokriva:
- Uobičajena odstupanja od dimenzija navedenih u specifikacijama proizvoda na sajtu.(±2%).
- Smanjenje visine i čvrstoće do 15%, što je prirodno svojstvo materijala i ne predstavlja nedostatak.
- Mehanička oštećenja nastala nepravilnim korišćenjem.
- Oštećenja nastala istezanjem elastičnih traka naddušeka više od 35 cm.
- Oštećenja nastala kao rezultat neadekvatne upotrebe proizvoda.
- Pohabanost materijala koja nastaje kao posledica redovne upotrebe.
- Promenu boje pene (npr. Žućenje), koja ne utiče na funkcionalnost proizvoda.
- Fleke, vlagu i druge nečistoće nastale nepravilnim održavanjem.
- Upotrebu dušeka/naddušeka pre isteka preporučenog perioda za njegovo oblikovanje, odnosno pre nego što odstoji na ravnoj podlozi vremenski period naznačen na sajtu.
Dodatni uslovi reklamacije:
Načini vraćanja proizvoda: U slučaju neosnovane reklamacije, troškove slanja i vraćanja proizvoda snosi kupac. U slučaju da je reklamacija osnovana, troškove slanja snosi prodavac.
Dokumentacija: Reklamacija se mora priložiti sa fotografijama koje jasno prikazuju nedostatak i detaljnim opisom problema.
Način podnošenja reklamacije: Reklamacije se rešavaju isključivo putem e-maila reklamacije@weltner.rs ili slanjem pisanog zahteva na adresu: Weltner doo, Sestre Baković 11/5 18000 Niš
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od dana prijema zahteva i rok za rešavanje reklamacije je 30 dana.
Račun ili drugi dokaz o kupovini: Reklamacija se priznaje isključivo uz dostavljen originalan račun ili drugi dokaz o kupovini. Potrošač će snositi zakonsku odgovornost u slučaju dostave falsifikovanih dokaza o kupovini.
Ograničenje odgovornosti: Prodavac nije odgovoran za eventualne posledične šete nastale usled nepravilne upotrebe proizvoda, niti modifikacije, popravke ili oštećenja koja su rezultat delovanja trećih lica.
Pravilno rukovanje proizvodom
- Naddušeci
- Nakon otvaranja, naddušek treba ostaviti na ravnoj podlozi najmanje 12 sati kako bi se pravilno formirao.
- Nemojte koristiti naddušek dok se u potpunosti ne oblikuje, jer to može uticati na njegovu strukturu.
- Redovno provetravajte prostoriju u kojoj koristite naddušek kako biste sprečili nakupljanje vlage i pojavu neprijatnih mirisa.
- Navlaku naddušeka perite prema uputstvu na etiketi.
- Preporučuje se okretanje naddušeka u pravcu glava-noge na svakih 3-6 meseci.
- Kod modela sa simetričnim jezgrom moguće je okretanje i na drugu stranu radi produženja veka trajanja.
- Naddušek treba koristiti na čvrstoj i ravnoj podlozi (klasičan dušek, podloga kreveta ili ravna površina).
- Ne postavljati naddušek na neravne, oštećene ili previše meke površine koje mogu narušiti njegovu strukturu.
- Naddušek nije vodootporan – izbegavajte direktan kontakt sa tečnostima.
- Naddušek nije dizajniran za upotrebu na podu duži vremenski period – to može dovesti do nakupljanja vlage sa poda i ubrzanog propadanja materijala.
- Naddušek ne sme da stoji u vakum pakovanju duže od 30 dana.
Pravilno korišćenje osigurava duži vek trajanja proizvoda i maksimalan komfor prilikom korišćenja.
2. Dušeci
- Nakon otvaranja, dušek treba ostaviti na ravnoj podlozi najmanje 48 sati kako bi se pravilno formirao.
- Nemojte koristiti dušek dok se u potpunosti ne oblikuje, jer to može uticati na njegovu strukturu.
- Redovno provetravajte prostoriju u kojoj koristite dušek kako biste sprečili nakupljanje vlage i pojavu neprijatnih mirisa.
- Navlaku dušeka perite prema uputstvu na etiketi.
- Preporučuje se okretanje dušeka u pravcu glava-noge na svakih 3-6 meseci.
- Preporučuje se okretanje dušeka sa mekše na tvrđu stranu, i obrnuto, na svaka dva meseca-prvih 6 meseci korišćenja. Nakon toga, dovoljno je okretati dušek dva puta godišnje.
- Dušek treba koristiti na čvrstoj i ravnoj podlozi.
- Dušek nije vodootporan – izbegavajte direktan kontakt sa tečnostima.
- Dušek nije dizajniran za upotrebu na podu duži vremenski period – to može dovesti do nakupljanja vlage sa poda i ubrzanog propadanja materijala.
- Dušek ne sme da stoji u vakum pakovanju duže od 30 dana.
· Pravilno korišćenje osigurava duži vek trajanja proizvoda i maksimalan komfor prilikom korišćenja.
Weltner Care+ garancija ne ograničava zakonska prava kupca.
Isporuka
Poručeni proizvodi isporučuju su na adresu kupca posredstvom kurirske službe sa kojom Weltner doo ostvaruje saradnju, a kupac ih plaća gotovinom prilikom preuzimanja ili platnom karticom prilikom poručivanja putem interneta:
DINA, MAESTRO, VISA, VISA ELECTRON, MASTER CARD
Dostava je besplatna.
Na stranici proizvoda, jasno je naznačena dostupnost proizvoda. Ukoliko za izabrani proizvod stoji oznaka “Nedostupno” ili “Rasprodato”, znači da ga trenutno nemamo na stanju, ali da će ubrzo ponovo biti dostupan. Poručeni proizvod/proizvodi koji su u trenutku poručivanja bili na stanju biće vam isporučeni najčešće u roku od 1 do 3 radna dana od datuma poručivanja. Izuzetno rok isporuke može biti produžen usled povećanog obima posla ili logističkih poteškoća kurirske službe. Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.
Prilikom preuzimanja proizvoda u našem magacinu, Potrošač je dužan da otpakuje i detaljno vizuelno pregleda isti, da bi se uverio da li postoje fizička oštećenja. Ukoliko postoje fizička oštećenja, Potrošač ima pravo da odbije prijem proizvoda. Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba, isti se ne pregledaju na licu mesta, već potrošač ima rok od 24h da izjavi reklamaciju.
Pristup mestu isporuke, mora biti adekvatan dimenzijama upakovanog proizvoda. Gde god pristup nije moguć, isporuka se vrši na prvu slobodnu tačku.
NAPOMENA: Lice koje dostavi proizvod ne vrši montažu uređaja. Sva dodatna pitanja u vezi sa proizvodom, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem kontakt telefona ili e-maila na adresu: info@weltner.rs Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo.
Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.
Odustanak od ugovora
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji se dostavlja na mail potrošača, a isti možete preuzeti i ovde.
Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe u slučaju odustanka snosi potrošač. Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom tj. da se roba vrati onako kako je i poslata.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u Weltner doo, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Slanje dokumentacije na mail
Ostavljanjem mail adrese dajete saglasnost da Vam se obaveštenja i dokumentacija koja se odnose na ugovor o prodaji šalju u elektronskom obliku, na mail adresu koju ste ostavili.
weltner.rs će komunicirati sa Vama putem elektronske pošte (e-mail) ili obaveštenjima koja će objavljivati na ovom sajtu, a u posebnim slučajevima i telefonom.
Zabrana zloupotrebe sajta
Korisnicima našeg internet sajta nije dozvoljeno da:
- Ometaju i/ili onemogućavaju bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja;
- Objavljuju i/ili prenose na internet sajt svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Takođe materijal kojim se može inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima.
- Daju netačne informacije koje se tiču ličnih podataka;
- Koriste tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljaju da istupaju u
- ime trećeg lica, firme ili organizacije;
- Bave se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem koristeći naš sajt;
- Modifikuju, ometaju, presreću ili hakuju internet sajt u cilju njegovog
- onesposobljavanja;
- Koriste specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta.
Ukoliko se prekrši bilo koji od navedenih Uslova mi korisnika možemo onemogućiti da koristi ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou. Takođe, možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da prijavimo nadležnim organima.
Privatnost podataka
Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika sajta je od najvećeg značaja za našu kompaniju.
Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa weltner.rs su usklađene sa propisima Republike Srbije, a takođe prate intenciju GDPR.
Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju vaš identitet, npr. vaše ime i prezime, adresa, broj telefona ili e-mail. weltner.rs prikuplja različite vrste podataka o ličnosti u zavisnosti od usluga koje pružamo naših kupcima, kao i vrste ugovora koje zaključujemo.
Prilikom online kupovine weltner.rs obrađuje sledeće vrste podataka o ličnosti:
- Ime i prezime
- Broj telefona
- E-mail adresa
- Adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat)
- Podaci o izvršenim transakcijama plaćanja
- Drugi podaci neophodni za ispunjenje određene svrhe
Prilikom online kupovine, obrađuju vaše podatke u svrhu pužanja usluga i izvršenja ugovornih i predugovornih aktivnosti, uključujući a ne ograničavajući se na pružanje usluga dostave kupljenih proizvoda na kućnu adresu, rešavanje po primljenim reklamacijama, kao i pružanja drugih usluga koje nude svojim kupcima.
Obradu navedenih podataka vršimo u cilju zaključenja i izvršenja ugovora sa vama, kao i u cilju poštovanja zakonskih obaveza.
Naročito vode računa, da Vaši podaci o ličnosti ne budu ustupljeni neovlašćenim licima. Upravo zbog toga, unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori odnosno oni zaposleni kojima su isti neophodni za ispunjenje svrhe za koju su podaci o ličnosti prikupljeni, a kojima je u opisu posla obrada podataka o ličnosti.
Pored naših zaposlenih, u cilju pružanja određenih usluga, Vaše podatke možemo da ustupimo trećim licima koji pružaju usluge u ime (npr. Kurirske službe, Služba reklamacija, IT partneri koji se bave održavanjem web sajta/mobilne aplikacije).
U svim ovim slučajevima naš odnos sa eksternim parterima i način zaštite i postupanja sa vašim podacima o ličnosti obezbedili smo ugovorima u skladu sa Zakonom.
Sve prikupljene informacije o vama prilikom online kupovine su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima zloupotrebiti niti prodavati na tržištu, što vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa . Svi naši zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje svih načela zaštite podataka o ličnosti. Preduzimaju sve mere kako bi maksimalno osigurala lične podatke. Ti podaci su brižljivo osigurani od gubitka, uništavanja, izmena, falsifikovanja, manipulacije i neovlašćenog pristupa ili upotrebe.
Preporučuju svim roditeljima ili starateljima da decu uče bezbednom i odgovornom postupanju sa ličnim podacima na Internetu. Maloletnici ne bi trebalo da otkrivaju svoje lične podatke bez prethodne dozvole roditelja ili staratelja. Nikada neće namerno uzimati lične podatke od maloletnika, niti ih na bilo koji drugi način koristiti, niti ih ustupiti trećim licima bez dozvole.
Podatke o ličnosti će čuvati samo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni, a nakon toga samo ukoliko postoji pristanak lica, zakonska obaveza ili legitiman interes.
U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite samo one podatke koje prikupljamo u cilju ispunjenja određenih zakonskih obaveza. Podatke koje nam dostavljate u cilju zaključenja i izvršenja ugovora i po osnovu pristanka, dostavljate isključivo na dobrovoljnoj bazi. S tim da napominjemo da bez svih podatka koji su nam neophodni za ispunjenje svrhe, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa Vama i pružimo Vam dogovorene usluge. Za dodatne informacije o tome kako obrađujemo i sa vašim ličnim podacima možete pogledati u našoj Politici privatnosti objavljenoj na sajtu, a uvek nam se možete obratiti i na mail adresu.
Svaka novonastala promena po pitanju privatnosti će biti objavljena na sajtu.
Nastavkom kupovine na našem sajtu, smatraćemo da ste u potpunosti pročitali i razumeli uslove pod kojima obrađujemo vaše podatke o ličnosti i da ste nakon čitanja i razumenjavanja pristali na primenu istih.
Poručivanje putem telefona
Kupac potvrđuje da je sve informacije o proizvodu, uključujući brend, dimenzije, model i karakteristike, primio i razumeo pre potvrde porudžbine putem telefona. Weltner ne snosi odgovornost i ne odgovara za bilo kakve greške u porudžbini koje proizilaze iz nepažnje kupca, uključujući pogrešno naručene dimenzije, modele ili druge karakteristike proizvoda. Kupac preuzima punu odgovornost za tačnost svojih zahteva i potvrđuje da je imao priliku da proveri sve informacije pre završetka porudžbine.
Slanje dokumentacije na mail
Ostavljanjem mail adrese dajete saglasnost da Vam se obaveštenja i dokumentacija koja se odnose na ugovor o prodaji šalju u elektronskom obliku, na mail adresu koju ste ostavili.
weltner.rs će komunicirati sa Vama putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja će objavljivati na ovom sajtu, a u posebnim slučajevima i telefonom.